توتانت:::::كذا ميزا ::::::

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا وسهلا بكـ يازائر في منتديات توتانت:::::كذا ميزا ::::::

فزورة سهلة جدااااااا واتحداك لو عرفت تحلها (للأذكياء فقط)

hamadareda1993
    hamadareda1993
    مشرف منتدى الرياضه العام
    مشرف منتدى الرياضه العام

المزاج : شاربات

فزورة سهلة جدااااااا واتحداك لو عرفت تحلها (للأذكياء فقط) Empty فزورة سهلة جدااااااا واتحداك لو عرفت تحلها (للأذكياء فقط)

مُساهمة من طرف hamadareda1993 الخميس 18 فبراير - 13:41

فزورة سهلة جدااااااا واتحداك لو عرفت تحلها (للأذكياء فقط) Eh_s%2817%29بسم الله الرحمن
    الرحيم فزورة سهلة جدااااااا واتحداك لو عرفت تحلها (للأذكياء فقط) Eh_s%2817%29

فزورة سهلة جدااااااا واتحداك لو عرفت تحلها (للأذكياء فقط) Eh_s%2817%29والصلاة والسلام على
    اشرف المرسلين سيدنا محمد وعلى اله وصحبة اجمعين فزورة سهلة جدااااااا واتحداك لو عرفت تحلها (للأذكياء فقط) Eh_s%2817%29

انا النهاردة جايب لكم فزورة سهلة جدا واتحدى حد يحلها فى المنتدى كلة الا
    الذكى فزورة سهلة جدااااااا واتحداك لو عرفت تحلها (للأذكياء فقط) Icon30

مش عايز اطول عليكم فى الكلام

قولو الاول لا اله الا الله محمد رسول الله

مرة واحد بيحلم انو راكب مركب وكان معاه مراتة وولدين
    وبنت وعصاية فى ايدة عصاية وبعدين......

طلعلة قرش قالة انا جعان فرمالة مراتة فزورة سهلة جدااااااا واتحداك لو عرفت تحلها (للأذكياء فقط) Lopez...cry

طلعلة مرة تانية وقالة انا جعان فرمالة بنتة فزورة سهلة جدااااااا واتحداك لو عرفت تحلها (للأذكياء فقط) Lopez...cry

طلعلة تانى وقالة انا جعان فرمالة واحد من ولادة فزورة سهلة جدااااااا واتحداك لو عرفت تحلها (للأذكياء فقط) Lopez...cry

طلعلة كمان مرة وقالة انا جعان فرمالة الولد التانى فزورة سهلة جدااااااا واتحداك لو عرفت تحلها (للأذكياء فقط) Lopez...cry

طلعلة المرة الخامسة وقالة انا جعان فرمالة العصاية فزورة سهلة جدااااااا واتحداك لو عرفت تحلها (للأذكياء فقط) Lopez...cry

طلعلة كمان مرة وقالة انا جعان الرجل قالة انتا مبتشبعش القرش قالة اخلص
    لاكلك فزورة سهلة جدااااااا واتحداك لو عرفت تحلها (للأذكياء فقط) Girl_tears

فزورة سهلة جدااااااا واتحداك لو عرفت تحلها (للأذكياء فقط) Eh_s%2810%29فزورة سهلة جدااااااا واتحداك لو عرفت تحلها (للأذكياء فقط) Eh_s%2810%29 .....
    يعمل اية.....فزورة سهلة جدااااااا واتحداك لو عرفت تحلها (للأذكياء فقط) Eh_s%2810%29فزورة سهلة جدااااااا واتحداك لو عرفت تحلها (للأذكياء فقط) Eh_s%2810%29

انزلوا وانتوا تعرفوا..........

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء 18 سبتمبر - 18:15